פוקוס או פיזור
מימון, תקציב, ביטוחים והשקעות
1
פוסטים
1
כותבים
18
צפיות
1
עוקבים
-
יש לנו מוצר אחד שרץ יפה בשוק, והשאלה עכשיו אם להשקיע את כל הכוח בלחזק אותו עוד יותר,
או לפתוח קווים נוספים במקביל.
הפיזור יתן לי ביטחון שלא הכל תלוי במוצר אחד, אבל ברור שאנחנו מוגבלים בסוף, ואני חושש שזה עלול להחליש את המיקוד.
אשמח לשמוע מהניסיון של אחרים, האם הרחבתם מוצרים בזמן נכון, או שהתמקדתם ובניתם כוח במוצר אחד מרכזי, או אולי על המ להתמקד?