איך מתמודדים עם לקוח שמתעכב בתשלומים בצורה קבועה
-
מניח שכל עסק נתקל בזה, יש כמה לקוחות שתמיד, אבל תמיד מעכבים תשלומים, ויש לקוח אחד בטופ שתמיד מאחר בחצי שנה...
אם זה לקוחות של שירות - אולי אפשר לספוג את השוטף פלוס חפש אותי, אם כי זה נושא לדיון נפרד, הבעיה עם אלו שהוצאתי עליהם כספים באישורים וכו', ואני כעת צריך לרדוף אחריהם וזה לפעמים מרתיח.
אני יכול לסגור להם את הברז, לדפוק אותם בסיבוב, או כל דבר אחר שיש לי כח עליהם, אבל כל פעם נמנע מזה מחדש, בגלל אלף סיבות שעוברות לכולנו בראש (הוא יברח, הוא יקלקל, הוא ילכלכך, וכו').
מה דעתכם? -
הכי טוב כמובן לקחת תשלום מראש
לפחות לחתום על חוזה עם הסכם תשלום מסודר ומה יקרה אם לא ישולם בזמןבהצלחה!
-
@קליניקום כשאת סוגר עם לקוח רגיל (אין כוונתי לחוזים של עסקאות גדולות) אתה לא נכנס לקטע של "אם לא תשלם, תקבל קנס פיגור",
וגם אני לא הייתי מעוניין לחתום על חוזה מלחיץ בכל סגירה עם נותן שירות כלשהוא...@AA-ייעוץ-מיגון
ענין של הסתכלות,
אם חושבים שאנחנו עוזר למקבל השירות את מה שהוא רוצה, מותר לך להציב בצורה אסרטיבית ונעימה את צורת ההתנהלות שלך
הוא לא עושה לך טובה שהוא קונה ממך ואתה לא 'דוחף' לו פה כלום
שנים שאנחנו מתנהלים כך ונחשבים לעסק נח וטוב עם 99.9 אחוזי גבייה בזמן
כשהכל ברור מראש תמיד יותר נח לשתי הצדדיםוכשאנחנו רוכשים / מסכמים עם מישהו על שירות מסויים נח לי וגם מקצועי לדעת מראש מה הוא מצפה ואיך זה עובד אצלו
המון הצלחה וס"ד!