💡 להערות, הצעות ושאלות לשיפור הפורום 🙏
דילוג לתוכן
  • קטגוריות
  • פוסטים אחרונים
  • חיפוש גוגל
  • קראו אותי!
  • פופולרי
  • משתמשים
  • קבוצות
  • צור קשר
עיצובים
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
טו-ביזנס - פורום העסקים והעצמאים החרדי

טו-ביזנס - פורום העסקים והעצמאים החרדי

משדרת הפורום

פרטי

פוסטים


  • נפתחה אפשרות הצאט הפנימי ב"ה לחברים מאומתים
    מנהלA מנהל

    ב"ה התקבל אישור מנטפרי, בהתאם להתחייבויות שניתנו, לאחר אימות פרטני לכל משתמש.
    לתשומת לבכם - בהתאם להוראות שקיבלנו - למשתמש המנהל הראשי בפורום יש גישה לצאטים הפנימיים לצורך בקרה ופיקוח.
    צעד חשוב זה מקדם את האפשרויות הרבות בפורום, ומאפשר לנו יחד לצמוח.
    עד כעת כשהוא היה סגור הוא היוווה חסם משמעותי ליצירת קשר אישית בין החברים העסקים המאומתים בפורום, ולכן המתנו עם המשך קידום ההזנקה של הפורום,
    כעת אנו עם הפנים קדימה לשיתופי פעולה משמעותיים ומוצלחים בס"ד!

    חדש בפורום!

  • 4 ספרי עסקים וכלכלה שאתם חייבים להכיר
    מנהלA מנהל

    @יויו הלכת רחוק 😊
    את הספר של טראמפ קראת?

    מאמרים

  • האם "מרוויחים" על תקורות קבועות או רק "מכסים" אותן?
    מנהלA מנהל

    תודה ל@אברימי שהעלה את הנושא, ול@קמפינסקי-חשבונאות על (הבסיס😊) לתשובות.
    מעיון שעשיתי כעת בנושא, מתברר שהנושא עמוק מיני ים, ואכן מתאים למנהלי חשבונות להתעסק איתו ולשבור את הראש, לכן אני באמת ממליץ מאוד, פשוט קבעו פגישה עם מנהל החשבונות שלכם שיעשה לכם סדר בעניין, כמובן, אני ממליץ על @קמפינסקי-חשבונאות עם ניסיון רב בתחום [אגב הוא השיק לאחרונה מסלול של ליווי חשבונאי עסקי לעסקים, אולי באמת כדאי שתעשה על זה @קמפינסקי-חשבונאות פוסט על זה].

    אך פטור בלא כלום אי אפשר לכן אניח כאן את מה שיצא לי.
    יש 3 שיטות תמחור עיקריות, וכל אחת מהן מתאימה לשלב אחר בהתפתחות העסק או לסוג פעילות שונה.

    1. תמחור לפי עלויות ישירות בלבד

    בשיטה הזו מחשבים רק את העלות הישירה של כל מוצר או שירות – כלומר מה שנדרש כדי לייצר אותו בפועל:
    עלות הספק, עלות העובד שעסק בהכנה או בביצוע, חומרים וכדומה.
    לא כוללים כאן את ההוצאות הכלליות של העסק (שכירות, הנהלת חשבונות, פרסום וכו’).
    את המחיר קובעים על פי עלות ישירה + אחוז רווח שנרצה להשיג.
    היתרון פשוט, מאפשר להיות תחרותיים.
    החיסרון הוא שבסוף החודש עלול להתברר שהרווח נשחק בגלל התקורות שלא נלקחו בחשבון. אבל פשוט בסוף החודש מורידים את התקורות מהרווח שנשאר ביד וכך יודעים כמה הרווח.

    2. תמחור לפי עלות מלאה (Full Costing)
    כאן מחשבים גם את העלויות הישירות וגם את ההוצאות הקבועות של העסק, לפי חלק יחסי לכל מוצר או שירות.
    לדוגמה: אם יש שכירות של 1,000 ₪ בחודש, ומוכרים 1000 מוצרים בחודש, נוסיף 1 ₪ לכל מוצר כחלק מהתקורה.
    אחרי שהעמסנו הכול, מוסיפים את אחוז הרווח הרצוי ומקבלים מחיר סופי.
    היתרון: משקף את העלות האמיתית והרווח המדויק.
    החיסרון: מעלה את המחיר הסופי, מה שעלול להקשות בתחרות.

    3. שיטה היברידית (חצי–חצי)
    גישה מעשית במיוחד לעסקים קטנים ובינוניים.
    מוסיפים רווח רק על העלויות הישירות (כדי לוודא שהעבודה עצמה רווחית),
    ואחר כך, בנפרד, מוסיפים סכום קבוע לכל יחידה שמייצג את חלקה בתקורה הכללית של העסק.
    כך התקורות מכוסות, אבל לא מנפחות את המחיר.
    זוהי דרך מאוזנת שמאפשרת לדעת כמה באמת מרוויחים על כל מוצר, מבלי להפוך ליקרים מדי בשוק.


    אין שיטה אחת נכונה לכולם, השאלה היא באיזה שלב העסק נמצא.
    עסקים בתחילת הדרך נוטים להשתמש בשיטה הראשונה כדי להישאר תחרותיים,
    עם הזמן, כשהפעילות מתרחבת, עוברים לשיטה ההיברידית או לתמחור מלא כדי לשמור על יציבות ורווחיות לאורך זמן.


    נקודה נוספת שחשוב לדעת היא במידה ונבחר אחוז רווח למוצר, כיצד מחשבים אותו. בגמרא זה נקרא מלבר או מלגאו, בעולם העסקי זה מכונה 'מרק־אפ' מול 'מרג’ין'.

    שיטה איך מחשבים דוגמה (עלות 1,000 ₪, יעד 20%)
    מלגאו - מרק־אפ (Markup) מוסיפים אחוז על העלות 1,000 × 1.20 = 1,200 ₪
    מלבר - מרג’ין (Margin) מחשבים את הרווח מתוך המחיר הסופי 1,000 ÷ (1−0.20) = 1,250 ₪

    ההבדל קטן אבל משמעותי :
    – מרק־אפ של 20% מניב רווח נטו של כ־16.7%.
    – מרג’ין של 20% משאיר באמת רווח של 20% מהמחיר הסופי.

    ברוב העסקים שמנהלים תמחור רציני, עובדים בשיטת מרג’ין – כי היא משקפת את הרווח האמיתי ביחס למחיר המכירה ולא ביחס לעלות בלבד.


    למי שיש מה להוסיף נשמח לשמוע.
    בהצלחה לכולנו ושבוע מבורך!

    ייעוץ עסקי, אסטרטגיה והתייעצויות

  • האם "מרוויחים" על תקורות קבועות או רק "מכסים" אותן?
    קמפינסקי חשבונאות ופיננסייםק קמפינסקי חשבונאות ופיננסיים

    @אברימי
    מפאת מורכבות התשובה, שמשתנה גם ספיציפית לכל עסק ולתחום העיסוק ולעוד מגוון משתנים, אשמח ללתת ייעוץ ממוקד בפגישה מסודרת.

    ייעוץ עסקי, אסטרטגיה והתייעצויות

  • יועץ מכירות
    מנהלA מנהל

    @para026732208 כתב ביועץ מכירות:

    לאחרונה התחלתי לפרסם על מוצר לבית או למתנה שאני מוכר
    יש הרבה התענינות מי מכיר יועץ מכירות או משהו כזה שאפשר לשבת איתו פגישה
    והוא ילמד אותי איך לסוגר טלפונים של לידים לעסקאות
    תודה רבה
    מקווה שהשארתי את הפניה במקום הנכון

    ברכותינו!
    תוכל לשתף אותנו מה בדיוק אתה עושה בעצם?

    שיווק, מכירות ונוכחות דיגיטלית

  • דחיית מועדי דיווח - הוראות חשכ''ל
    שמחה וידנבויםש שמחה וידנבוים

    לתשומת לב בעלי העמותות
    הוראות חשכ"ל לעמותות נתמכות (תמיכות מרכב''ה) קובעות כי יש להשלים דיווחים שנתיים מדי שנה עד ל 31/10 בגין השנה הקודמת.
    פורסמה הארכה בגין שנת 2024 שניתן לדווח עד ליום 30/11 ללא שייחשב לאיחור.

    המלצתי, תמשיכו להלחיץ את מי שעובד אצלכם על הדוחו''ת, כדי שלא תבואו ל 29/11 עם אותם חוסר-נתונים 🙂

    מי שצריך עזרה - יכול לפנות אליי באישי

    עמותות

  • האם "מרוויחים" על תקורות קבועות או רק "מכסים" אותן?
    קמפינסקי חשבונאות ופיננסייםק קמפינסקי חשבונאות ופיננסיים

    @אברימי כתב בהאם "מרוויחים" על תקורות קבועות או רק "מכסים" אותן?:

    בקיצור: התקורות הקבועות – האם הן רק עלות שצריך לכסות, או שצריך לחשב גם עליהן רווח?
    מה הדרך הנכונה והמקובלת בעולם העסקי?

    ישנם כמה גישות ושיטות לחישוב עלויות ורווחים בעסק, תלוי בסוג המוצר, סוג המכירות ועוד.
    אך נביא דוגמא פשוטה:
    חנות שמוכרת מוצר א', עלות המוצר הינה 10 ש"ח, הוצאות קבועות חודשיות בסך 5,000 ש"ח
    אם המוצר נמכר ב 12 ש"ח, נצטרך למכור לפחות 2,500 מוצרים בחודש בשביל לכסות את ההוצאות הקבועות, ומכאן ואילך כל מוצר שיימכר הינו רווח נקי.
    מכאן שעסק חדש שאינו יודע כמה מוצרים הינו עומד למכור, לא יוכל להכניס בחישוב מחיר המוצר את ההוצאות הקבועות מהסיבה הפשוטה שאין לו דרך לדעת לכמה מוצרים לחלק את ההוצאות הקבועות.
    בהתחשב בעובדה שיש מחיר שוק סטנדרטי למוצר, כמו בדוגמא לעיל 12 ש"ח, העסק יצטרך למכור 2,500 מוצרים בשביל להתחיל להרוויח.

    ייעוץ עסקי, אסטרטגיה והתייעצויות

  • שקיות ממותגות
    מנהלA מנהל

    @קלאופטרה זו בדיוק היתה השאלה - והמפעל אמור לדעת לענות עליה מראש,
    האם במקרה שאתה מגיע עם 15 הזמנות של 15 לקוחות שונים, אבל 15 לקוחות,
    האם הם יורידו ולכמה משוער,
    ולפי זה תוכל לעדכן כאן - בלי התחייבות כמובן, מה המשוער יהיה, אם יתאגדו כאן כמות עסקים.
    כלומר - השאלה היא למפעל, ליצרן, דבר ראשון.
    שוב תודה

    קבוצות רכישה משתמשים עסקיים

  • שקיות ממותגות
    מנהלA מנהל

    @קלאופטרה תודה על הבדיקה המדוייקת.
    כעת אני שואל - אם יצטרפו 10 או 20 עסקים ויבצעו הזמנה - המחיר ירד, ולכמה?

    קבוצות רכישה משתמשים עסקיים

  • דרוש מלווה לפרוייקט פרסום
    מנהלA מנהל

    לקוח לא מהמגזר ולכן לא מבין איך נראים פרסומות דומות של המוצר שלו במגזר החרדי,
    ולא מבין גם שהוא צריך ליצור מהמוצר שלו 'מותג' כדי שאנשים ירכשו אותו.
    כמו"כ הוא לא מבין - מה לכתוב במודעה.
    דרוש מלווה - לא גרפיקאי, לא קופרייטיב - אלא מלווה לפרוייקט, בתשלום כמובן,
    ולדחוף אותו עד להתרוממות, כולל עם כמה קידומים בתוך המגזר.
    מישהו מעוניין להכנס?
    אבל רק מינימום של רקע והבנה בתחומים הנ"ל, וראש גדוללל.
    חברים/עסקים מאומתים מוזמנים ליצור קשר.

    לכל שאלה ניתן להגיב בפרטי או כאן.
    בהצלחה!

    כללי

רשימת חברי הקבוצה

מנהלA admin
קמפינסקי חשבונאות ופיננסייםק קמפינסקי חשבונאות
שמחה וידנבויםש שמחה וידנבוים
  • התחברות

  • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

  • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
  • פוסט ראשון
    פוסט אחרון
0
  • קטגוריות
  • פוסטים אחרונים
  • חיפוש גוגל
  • קראו אותי!
  • פופולרי
  • משתמשים
  • קבוצות
  • צור קשר