💡 להערות, הצעות ושאלות לשיפור הפורום 🙏
דילוג לתוכן
  • תופעת תליית המודעות רחוב

    מאמרים
    1
    0 הצבעות
    1 פוסטים
    6 צפיות
    אין תגובות
  • 0 הצבעות
    1 פוסטים
    8 צפיות
    אין תגובות
  • אפרת פרידמן - יועצת מס

    תיק עסק – הפרופיל המלא
    1
    0 הצבעות
    1 פוסטים
    19 צפיות
    אין תגובות
  • נפתחה אפשרות הצאט הפנימי ב"ה לחברים מאומתים

    חדש בפורום!
    1
    2 הצבעות
    1 פוסטים
    18 צפיות
    אין תגובות
  • איך לייצר שת"פ עם גופים גדולים בהצלחה?

    מאמרים
    2
    3 הצבעות
    2 פוסטים
    105 צפיות
    ק
    @חני-מרנשטיין וואו כמה מדויק ונכון !!!!! הגדרת טוב
  • משלוח מבית שמש לחצור

    משלוחים
    4
    0 הצבעות
    4 פוסטים
    11 צפיות
    ק
    @יוסי כן תשלח לי מייל BYZNES7441@GMAIL.COM
  • 4 ספרי עסקים וכלכלה שאתם חייבים להכיר

    מאמרים
    7
    3 הצבעות
    7 פוסטים
    146 צפיות
    י
    לאיזה ספר מבין הספרים שלו אתה מתכוון ??
  • כשכל הפייק נראה אמיתי אני חוזר לאנלוגי 🎃

    דיוור במייל
    1
    0 הצבעות
    1 פוסטים
    26 צפיות
    אין תגובות
  • יועץ מכירות

    שיווק, מכירות ונוכחות דיגיטלית
    5
    0 הצבעות
    5 פוסטים
    55 צפיות
    ק
    @para026732208 BYZNES7441@GMAIL.COM בשמחה
  • 0 הצבעות
    7 פוסטים
    93 צפיות
    מנהלA
    תודה ל@אברימי שהעלה את הנושא, ול@קמפינסקי-חשבונאות על (הבסיס) לתשובות. מעיון שעשיתי כעת בנושא, מתברר שהנושא עמוק מיני ים, ואכן מתאים למנהלי חשבונות להתעסק איתו ולשבור את הראש, לכן אני באמת ממליץ מאוד, פשוט קבעו פגישה עם מנהל החשבונות שלכם שיעשה לכם סדר בעניין, כמובן, אני ממליץ על @קמפינסקי-חשבונאות עם ניסיון רב בתחום [אגב הוא השיק לאחרונה מסלול של ליווי חשבונאי עסקי לעסקים, אולי באמת כדאי שתעשה על זה @קמפינסקי-חשבונאות פוסט על זה]. אך פטור בלא כלום אי אפשר לכן אניח כאן את מה שיצא לי. יש 3 שיטות תמחור עיקריות, וכל אחת מהן מתאימה לשלב אחר בהתפתחות העסק או לסוג פעילות שונה. 1. תמחור לפי עלויות ישירות בלבד בשיטה הזו מחשבים רק את העלות הישירה של כל מוצר או שירות – כלומר מה שנדרש כדי לייצר אותו בפועל: עלות הספק, עלות העובד שעסק בהכנה או בביצוע, חומרים וכדומה. לא כוללים כאן את ההוצאות הכלליות של העסק (שכירות, הנהלת חשבונות, פרסום וכו’). את המחיר קובעים על פי עלות ישירה + אחוז רווח שנרצה להשיג. היתרון פשוט, מאפשר להיות תחרותיים. החיסרון הוא שבסוף החודש עלול להתברר שהרווח נשחק בגלל התקורות שלא נלקחו בחשבון. אבל פשוט בסוף החודש מורידים את התקורות מהרווח שנשאר ביד וכך יודעים כמה הרווח. 2. תמחור לפי עלות מלאה (Full Costing) כאן מחשבים גם את העלויות הישירות וגם את ההוצאות הקבועות של העסק, לפי חלק יחסי לכל מוצר או שירות. לדוגמה: אם יש שכירות של 1,000 ₪ בחודש, ומוכרים 1000 מוצרים בחודש, נוסיף 1 ₪ לכל מוצר כחלק מהתקורה. אחרי שהעמסנו הכול, מוסיפים את אחוז הרווח הרצוי ומקבלים מחיר סופי. היתרון: משקף את העלות האמיתית והרווח המדויק. החיסרון: מעלה את המחיר הסופי, מה שעלול להקשות בתחרות. 3. שיטה היברידית (חצי–חצי) גישה מעשית במיוחד לעסקים קטנים ובינוניים. מוסיפים רווח רק על העלויות הישירות (כדי לוודא שהעבודה עצמה רווחית), ואחר כך, בנפרד, מוסיפים סכום קבוע לכל יחידה שמייצג את חלקה בתקורה הכללית של העסק. כך התקורות מכוסות, אבל לא מנפחות את המחיר. זוהי דרך מאוזנת שמאפשרת לדעת כמה באמת מרוויחים על כל מוצר, מבלי להפוך ליקרים מדי בשוק. אין שיטה אחת נכונה לכולם, השאלה היא באיזה שלב העסק נמצא. עסקים בתחילת הדרך נוטים להשתמש בשיטה הראשונה כדי להישאר תחרותיים, עם הזמן, כשהפעילות מתרחבת, עוברים לשיטה ההיברידית או לתמחור מלא כדי לשמור על יציבות ורווחיות לאורך זמן. נקודה נוספת שחשוב לדעת היא במידה ונבחר אחוז רווח למוצר, כיצד מחשבים אותו. בגמרא זה נקרא מלבר או מלגאו, בעולם העסקי זה מכונה 'מרק־אפ' מול 'מרג’ין'. שיטה איך מחשבים דוגמה (עלות 1,000 ₪, יעד 20%) מלגאו - מרק־אפ (Markup) מוסיפים אחוז על העלות 1,000 × 1.20 = 1,200 ₪ מלבר - מרג’ין (Margin) מחשבים את הרווח מתוך המחיר הסופי 1,000 ÷ (1−0.20) = 1,250 ₪ ההבדל קטן אבל משמעותי : – מרק־אפ של 20% מניב רווח נטו של כ־16.7%. – מרג’ין של 20% משאיר באמת רווח של 20% מהמחיר הסופי. ברוב העסקים שמנהלים תמחור רציני, עובדים בשיטת מרג’ין – כי היא משקפת את הרווח האמיתי ביחס למחיר המכירה ולא ביחס לעלות בלבד. למי שיש מה להוסיף נשמח לשמוע. בהצלחה לכולנו ושבוע מבורך!
  • הודעה על שיתוף פעולה בין הפורום לחברת משלוחים

    משלוחים
    3
    1 הצבעות
    3 פוסטים
    21 צפיות
    P
    איזה יופי מחכה לפרטים נוספים
  • ייבוא קטן מסין

    ייבוא מחו"ל
    4
    0 הצבעות
    4 פוסטים
    28 צפיות
    P
    איך פונים באישי?
  • איך מתמודדים עם לקוח שמתעכב בתשלומים בצורה קבועה

    כללי
    4
    1 הצבעות
    4 פוסטים
    20 צפיות
    קליניקוםק
    @AA-ייעוץ-מיגון ענין של הסתכלות, אם חושבים שאנחנו עוזר למקבל השירות את מה שהוא רוצה, מותר לך להציב בצורה אסרטיבית ונעימה את צורת ההתנהלות שלך הוא לא עושה לך טובה שהוא קונה ממך ואתה לא 'דוחף' לו פה כלום שנים שאנחנו מתנהלים כך ונחשבים לעסק נח וטוב עם 99.9 אחוזי גבייה בזמן כשהכל ברור מראש תמיד יותר נח לשתי הצדדים וכשאנחנו רוכשים / מסכמים עם מישהו על שירות מסויים נח לי וגם מקצועי לדעת מראש מה הוא מצפה ואיך זה עובד אצלו המון הצלחה וס"ד!
  • דחיית מועדי דיווח - הוראות חשכ''ל

    עמותות
    1
    1 הצבעות
    1 פוסטים
    9 צפיות
    אין תגובות
  • איך בוחרים ספקים לעסק חדש

    בעלי חנויות
    4
    0 הצבעות
    4 פוסטים
    25 צפיות
    אורטופדיהצ
    @האסטרטג אפשר לשלוח מייל MGS9917270@GMAIL.COM נשתדל להביא מהניסיון כמה שתרצו בעז"ה
  • שקיות ממותגות

    הועבר קבוצות רכישה משתמשים עסקיים
    26
    0 הצבעות
    26 פוסטים
    97 צפיות
    מנהלA
    @קלאופטרה זו בדיוק היתה השאלה - והמפעל אמור לדעת לענות עליה מראש, האם במקרה שאתה מגיע עם 15 הזמנות של 15 לקוחות שונים, אבל 15 לקוחות, האם הם יורידו ולכמה משוער, ולפי זה תוכל לעדכן כאן - בלי התחייבות כמובן, מה המשוער יהיה, אם יתאגדו כאן כמות עסקים. כלומר - השאלה היא למפעל, ליצרן, דבר ראשון. שוב תודה
  • דרוש מלווה לפרוייקט פרסום

    כללי
    1
    1 הצבעות
    1 פוסטים
    9 צפיות
    אין תגובות
  • התכתבות פנימית בפורום

    הצעות ייעול
    1
    1 הצבעות
    1 פוסטים
    24 צפיות
    אין תגובות
  • 0 הצבעות
    1 פוסטים
    10 צפיות
    אין תגובות
  • רוצים לגדול? תפסיקו לנסות לדבר עם כולם!

    מאמרים
    1
    1 הצבעות
    1 פוסטים
    39 צפיות
    אין תגובות

פוסטים אחרונים

  • אני מיזה שנים מפרסם את העסק שלי אשר בעיר בני ברק דרך עיתונים וכדו' כנראה כמו כולכם
    תמיד כשראיתי עסקים המפרסמים בשיטת מודעות רחוב טיפה זלזלתי ולא באמת האמנתי שפרסום זה מגשים את מטרתו
    אך לפני שבועיים דיברתי עם איזה חבר ואיך שהוא התגלגלנו ודיברנו על פרסום מודעות רחוב וכשסיפרתי לו שאני לא מאמין בשיטה הזו הוא פשוט התחיל לצעוק עליי ולאומר לי שאני פשוט עושה טעות פטלית וכיום אנו נמצאים בדור של אנשים שאין להם זמן לשבת ולקרוא עיתונים והפרסום שהכי עובד זה דרך מודעות רחוב שאז אנשים פשוט נחשפים למודעה בעל כורחם
    חשבתי על מה שהוא אמר וזה עשה לי שכל אז החלטתי לנסות
    הוא המליץ לי על איזה בחור שתולה מודעות בעיר בני ברק [אגב אם רלוונטי לכם אשמח לשתף אותכם המספר שלו - 055-672-8580
    הייתי מאד מרוצה מהעבודה שלו]
    ובאמת יצרתי איתו קשר וביקשתי ממנו שיפרסם לי מודעות בכמה אזורים בעיר
    ואני יאמר לכם את האמת הייתי בשוק!!!
    הפרסום פשוט עבד!!!
    אז חברי בעלי העסקים אם ג אתם לא מאמינים בתופעה הזו תתחילו להבין ששם באמת נמצא הפרסום החזק
    שיהיה בהצלחה!!!

    קראו עוד

  • צהריים טובים,
    דובר בעבר כאן ובעוד מקומות, נכון, יש את הדרייברים, אבל בסוף הם יותר יקרים מחברת משלוחים, וכמובן כאב ראש וכל הבלגן.
    ניסיתי לפנות לכמה חבות משלוחים, או אפילו לדואר ישראל, לכולם יש מינימום משלוחים לחודש, ואני עוד לא שם, או שאם יש רף נמוך של משלוחים המחירים גבוהים לכל משלוח...
    אני רוצה יחד עם עוד כמה עסקים כאן לפנות יחד לחברת משלוחים ולהוציא מחיר טוב, מהירות, ושירות.
    מי רוצה להצטרף?

    קראו עוד

נושאים אחרונים

נושאי מערכת

פורום טו ביזנס – למי?

העסק האחרון שהצטרף

מיזמים עסקיים חדשים

איגוד העסקים החרדי פועל לחבר בין בעלי עסקים מהקהילה החרדית, להגביר השפעה, ולפתוח הזדמנויות עסקיות חדשות.

הצטרפות לאיגוד מאפשרת לך להשתלב ביזמות עסקיות, לקבל מידע ולהרחיב את מעגלי ההכרות העסקית.

הפרופיל העסקי האחרון בפורום

אירועים קרובים

נטען תוכן...